I GOTTA GO
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
I GOTTA GO

Guildforum of I GOTTA GO @ Laughing skull
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Drixx- Holy pala

Go down 
AuthorMessage
Drixx




Posts : 1
Join date : 2009-09-21
Age : 29
Location : Köping , Västmanland

Drixx- Holy pala Empty
PostSubject: Drixx- Holy pala   Drixx- Holy pala Icon_minitimeMon Sep 21, 2009 5:31 pm

Tjo allt folk! Nu äre såhär att jag undrar om ni har nått intresse för en holy ELLER retri paladin , självklart är holy gearet ett steg bättre än retri för det är ju min mainspecc Cool Menmen, hoppas jag kommer in Very Happy Vorre Skit kul med Lite Svensk humor i venten Smile



Namn: Jesper Andersson
Bosatt i: Köping ( Västmanland ) ca 5 mil väst om västerås
Ålder: 14 Snart 15 , men är mogen för min ålder
Om dig själv(intressen etc) Finns väl inget speciellt att säga , som en vanlig 14 åring som är med polare, spelar wow , kör cross Very Happy nyligen köpt Moppe ......... som sagt, Finns inte mycket att säga
Kan raida: mån,ons,fre,lör,söndag Och era raid tider är no problem för mej Very Happy
Självklart har jag mick och vent ! Wink

IN GAME

Karaktär: Drixx
Class % Specc: Holy ELLER retri paladin
Proffesions: 450 jewelcrafting / 450 enchanting
Raid erfarentheter: allt förutom Mimiron och Yogg i ulduar , Har kört hela toc 10 men i 25 har jag kört alla utom Anun'arak Very Happy Dom andra skit raidsen kan jag självklart också Smile
Armorylink: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&n=Drixx Armory Kanske visar min retri gear , men om ni vill se min holy gear så äre bara att /w mig ingame
Varför du vill joina I GOTTA GO: Ni verkar vara ett schyst gäng Svenska Gamers:) Sen så har man bara hört goda saker om er, sen är det ju ett STORT+ att ni är en svensk guild!
Hoppas vi ses ingame // Drixx Cool
Back to top Go down
 
Drixx- Holy pala
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
I GOTTA GO :: IGG :: Rekrytering-
Jump to: