I GOTTA GO
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
I GOTTA GO

Guildforum of I GOTTA GO @ Laughing skull
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Application: Hilgert warlock *Accepterad*

Go down 
+2
Brummel
hilgert
6 posters
AuthorMessage
hilgert




Posts : 1
Join date : 2009-09-03

Application: Hilgert warlock *Accepterad* Empty
PostSubject: Application: Hilgert warlock *Accepterad*   Application: Hilgert warlock *Accepterad* Icon_minitimeThu Sep 03, 2009 9:17 pm

Adam Carlsson, 18 år från Borås. Har lirar wow ett bra tag, så är la det jag hållt på med..annars är det väl lite av varje som tar upp fritiden.

Slutade spela strax innan sommarlovet satte igång, höll då på med enbart PvP innan jag slutade. Tog upp spelandet i Augusti igen då jag och några polare blev sugna på att starta raid-guild, vi hoppades på fast progress i ulduar 10/25. Vi slogs ihop med ett annat guild, men en vecka senare så miggra många, och guildet dispanda.

Info:
Klass: Warlock
Specc: Destruction (Pve) Affliction (PvP)
Proff: Tailoring (449) Enchanting (300) (skulle kunna tänka mig att skifta proff efter guild-need)
Raid exp: Kan tacs till all ingame content. Down allt pre-ulduar. (Även lång raid-exp från Tbc och tidigare content)
Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&n=Hilgert (PvP-gear beror på som tidigare nämnt att jag höll på med det innan jag slutade)

Ni verkar som ett gött guild, som hoppas på progress samtidigt som ni vill ha det sköj under tiden. Fick höra av Walle (Nallemaja) om guildet.

//Adam
Back to top Go down
Brummel




Posts : 5
Join date : 2009-03-11

Application: Hilgert warlock *Accepterad* Empty
PostSubject: Re: Application: Hilgert warlock *Accepterad*   Application: Hilgert warlock *Accepterad* Icon_minitimeThu Sep 03, 2009 10:38 pm

Om du skulle kunna fixa bort dina PvP saker till PvE så ser det ut som en bra apply annars Smile

You got my approval!
Back to top Go down
Exb

Exb


Posts : 22
Join date : 2009-02-15
Age : 35
Location : Eskilstuna, Södermanland

Application: Hilgert warlock *Accepterad* Empty
PostSubject: Re: Application: Hilgert warlock *Accepterad*   Application: Hilgert warlock *Accepterad* Icon_minitimeFri Sep 04, 2009 12:44 am

Ser mycket bra ut =) du får min röst också!

_________________

Application: Hilgert warlock *Accepterad* Faily
Back to top Go down
nallemaja




Posts : 2
Join date : 2009-02-15

Application: Hilgert warlock *Accepterad* Empty
PostSubject: Re: Application: Hilgert warlock *Accepterad*   Application: Hilgert warlock *Accepterad* Icon_minitimeFri Sep 04, 2009 12:11 pm

asgo kille, som kan spela sin class Smile
irl polare till mig Smile

han får min röst Very Happy!!
Back to top Go down
Taul

Taul


Posts : 5
Join date : 2009-02-15
Age : 36
Location : Vrångö (Gothenburg)

Application: Hilgert warlock *Accepterad* Empty
PostSubject: Re: Application: Hilgert warlock *Accepterad*   Application: Hilgert warlock *Accepterad* Icon_minitimeFri Sep 04, 2009 3:55 pm

Välkommen Adam, hoppas du kommer att trivas i IGG. Smile
Back to top Go down
shammymastah

shammymastah


Posts : 21
Join date : 2009-02-14
Location : Skellefteå, Västerbotten

Application: Hilgert warlock *Accepterad* Empty
PostSubject: Re: Application: Hilgert warlock *Accepterad*   Application: Hilgert warlock *Accepterad* Icon_minitimeFri Sep 04, 2009 3:56 pm

Arne, du har ingen röst!
Back to top Go down
https://igottago.forummotion.com
nallemaja




Posts : 2
Join date : 2009-02-15

Application: Hilgert warlock *Accepterad* Empty
PostSubject: Re: Application: Hilgert warlock *Accepterad*   Application: Hilgert warlock *Accepterad* Icon_minitimeSat Sep 05, 2009 11:38 am

jävla per-olof jag får väl fan rösta ifall jag vill Surprised vi lever i ett fritt land Surprised
Back to top Go down
Sponsored content





Application: Hilgert warlock *Accepterad* Empty
PostSubject: Re: Application: Hilgert warlock *Accepterad*   Application: Hilgert warlock *Accepterad* Icon_minitime

Back to top Go down
 
Application: Hilgert warlock *Accepterad*
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» warlock apply *NEKAD*
» Mage!;D Tega *Accepterad*
» Keftzork Shadow Priest *Accepterad*
» Eatmyspells: Healing priest. (: *ACCEPTERAD*

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
I GOTTA GO :: IGG :: Rekrytering-
Jump to: