I GOTTA GO
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
I GOTTA GO

Guildforum of I GOTTA GO @ Laughing skull
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Keftzork Shadow Priest *Accepterad*

Go down 
4 posters
AuthorMessage
keftzork




Posts : 2
Join date : 2009-08-31

Keftzork Shadow Priest *Accepterad* Empty
PostSubject: Keftzork Shadow Priest *Accepterad*   Keftzork Shadow Priest *Accepterad* Icon_minitimeMon Aug 31, 2009 12:22 am

Tjena

Jonas 24 år, bor i Sala. Jobbar som kyltekniker/montör i Västerås. Lyssnar gärna på
musik (högt) Razz Har en rostig volvo som knappt rullar och tackar snubben som uppfann diskmaskinen.
Tränar thaiboxning i veckorna (tis ons och fre) slappar och ölar resten av tiden.

Ingame då,

Keftzork UD priest
Shadow 14/0/57
Har enchanting men endast 350 skill Razz (bra sätt att tjäna flis medans man lvlar) och tailoring, låg skill där med.
Har raidat hen hel del i mina dagar (healer) med denna char och även min alt warrior. Prällen har vart med i wow sen dag 1 och
lirade med ett guild some hette "Nihilum" på Burning Legion och senare Magtheridon. Vi var störtseriösa och fick world first kill på
typ allt i Ahn-qiraj. Det var hur kul som hellst, men jag hade precis börjat min kylteknikerutbildning då och
insåg att det inte gick att spela så mkt som jag gjorde Razz Så jag la ner wow en vecka innan guildet fick WF på C'thun.
Och prällen har legat i dvala sen dess typ.

Warriorn har raidat på lvl 70, inte black temple, hyjal eller sunwell.
Fick hänga med Grindhouse till naxx10 å 25 några gånger på 80 sen också.
Och Flame Leviathan med prästen en gång med dom för några veckor sen.

armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+&n=keftzork

Såg att Necroslave härjade i Orgrimmar om att guildet letar folk, och spela med softa svenskar är ju aldrig fel Smile
Shadow Priest i PVE är fan kul å. Inte topp dps ingame kanske men bra o ha på många sätt.

Over and ut.
Back to top Go down
Necroslave

Necroslave


Posts : 19
Join date : 2009-02-15
Location : Eskilstuna, Södermanland

Keftzork Shadow Priest *Accepterad* Empty
PostSubject: Re: Keftzork Shadow Priest *Accepterad*   Keftzork Shadow Priest *Accepterad* Icon_minitimeMon Aug 31, 2009 5:39 pm

Ser jävla bra ut, ska bara snacka med den andra guild assisten så ska vi nog lösa det.
gl.
Back to top Go down
http://frystblirwhitedmgad.nu
Brummel




Posts : 5
Join date : 2009-03-11

Keftzork Shadow Priest *Accepterad* Empty
PostSubject: Re: Keftzork Shadow Priest *Accepterad*   Keftzork Shadow Priest *Accepterad* Icon_minitimeMon Aug 31, 2009 6:16 pm

En fråga bara Smile,
Vilka tider tränar du thaiboxning på tis/onsd?
Tänkte att det kan vara när vi har raid tider, skulle bli lite små jobbigt :p
Back to top Go down
shammymastah

shammymastah


Posts : 21
Join date : 2009-02-14
Location : Skellefteå, Västerbotten

Keftzork Shadow Priest *Accepterad* Empty
PostSubject: Re: Keftzork Shadow Priest *Accepterad*   Keftzork Shadow Priest *Accepterad* Icon_minitimeMon Aug 31, 2009 6:27 pm

Jävligt härlig apply, kul att läsa

Klart grabben ska med liksom!
Back to top Go down
https://igottago.forummotion.com
keftzork




Posts : 2
Join date : 2009-08-31

Keftzork Shadow Priest *Accepterad* Empty
PostSubject: Re: Keftzork Shadow Priest *Accepterad*   Keftzork Shadow Priest *Accepterad* Icon_minitimeMon Aug 31, 2009 6:31 pm

Very Happy Härligt!

Brummel, 20:00 på tisdagar, 19:00 på onsdagar och 18:00 på fredagar =/ Sen händer det väl att man jobbar sent eller nåt nån gång och skippar träning å då kan man ju raida istället! Razz
Back to top Go down
Sponsored content





Keftzork Shadow Priest *Accepterad* Empty
PostSubject: Re: Keftzork Shadow Priest *Accepterad*   Keftzork Shadow Priest *Accepterad* Icon_minitime

Back to top Go down
 
Keftzork Shadow Priest *Accepterad*
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Eatmyspells: Healing priest. (: *ACCEPTERAD*
» Mage!;D Tega *Accepterad*
» Application: Hilgert warlock *Accepterad*

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
I GOTTA GO :: IGG :: Rekrytering-
Jump to: