I GOTTA GO
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
I GOTTA GO

Guildforum of I GOTTA GO @ Laughing skull
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Keftzork Shadow Priest *Accepterad*

Go down 
4 posters
AuthorMessage
keftzork




Posts : 2
Join date : 2009-08-31

Keftzork Shadow Priest *Accepterad* Empty
PostSubject: Keftzork Shadow Priest *Accepterad*   Keftzork Shadow Priest *Accepterad* Icon_minitimeMon Aug 31, 2009 12:22 am

Tjena

Jonas 24 år, bor i Sala. Jobbar som kyltekniker/montör i Västerås. Lyssnar gärna på
musik (högt) Razz Har en rostig volvo som knappt rullar och tackar snubben som uppfann diskmaskinen.
Tränar thaiboxning i veckorna (tis ons och fre) slappar och ölar resten av tiden.

Ingame då,

Keftzork UD priest
Shadow 14/0/57
Har enchanting men endast 350 skill Razz (bra sätt att tjäna flis medans man lvlar) och tailoring, låg skill där med.
Har raidat hen hel del i mina dagar (healer) med denna char och även min alt warrior. Prällen har vart med i wow sen dag 1 och
lirade med ett guild some hette "Nihilum" på Burning Legion och senare Magtheridon. Vi var störtseriösa och fick world first kill på
typ allt i Ahn-qiraj. Det var hur kul som hellst, men jag hade precis börjat min kylteknikerutbildning då och
insåg att det inte gick att spela så mkt som jag gjorde Razz Så jag la ner wow en vecka innan guildet fick WF på C'thun.
Och prällen har legat i dvala sen dess typ.

Warriorn har raidat på lvl 70, inte black temple, hyjal eller sunwell.
Fick hänga med Grindhouse till naxx10 å 25 några gånger på 80 sen också.
Och Flame Leviathan med prästen en gång med dom för några veckor sen.

armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+&n=keftzork

Såg att Necroslave härjade i Orgrimmar om att guildet letar folk, och spela med softa svenskar är ju aldrig fel Smile
Shadow Priest i PVE är fan kul å. Inte topp dps ingame kanske men bra o ha på många sätt.

Over and ut.