I GOTTA GO
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
I GOTTA GO

Guildforum of I GOTTA GO @ Laughing skull
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Eatmyspells: Healing priest. (: *ACCEPTERAD*

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Eatmyspells




Posts : 2
Join date : 2009-03-29
Age : 31
Location : Borås

Eatmyspells: Healing priest. (: *ACCEPTERAD* Empty
PostSubject: Eatmyspells: Healing priest. (: *ACCEPTERAD*   Eatmyspells: Healing priest. (: *ACCEPTERAD* Icon_minitimeSun Sep 06, 2009 6:12 pm

Hej, jag heter Samuel, jag bor i Borås, jag går i gymnasiet och är 16 år. på fritiden spelar jag World of Warcraft och lite fotboll. Jag blev rekommernderad att göra an Apply på IGG av Pontus (Kalleec) i guilden. Jag kan också byta spec om ni vill tex ha en discpriest istället för en holy priest till raids.

Min Priest:(Namn: Eatmyspells) Kan både heala och dpsa, men har mest healing gear. Har full enchanting o nästan full tailoring. Har varit utan raiding guild ett tag eftersom min förra guild blev dispandad när Guildleader lämnade eftersom han inte hade så mkt tid att spela. Jag har lite gear från Ulduar men mesta från Naxxramas.

Jag har också Paladin och en Shaman i level 80. Min Paladin har bra tank gear. 34k hp obuffad med mera. Min Shaman är ganska nydingad så har inte så bra gear. Jag kommer satsa mest på min Priest eftersom ni behövde en healer. Jag har tillgång till Ventrilo och kan raida dom flesta dagarna.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&n=Eatmyspells
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&n=%C3%96verkraft

Ni sökte sociala spelare och jag tror att jag är en av den sorten och jag hoppas att jag kan få joina eran guild och hjälpa till i raids Very Happy Om jag har glömt något så säg till så kan jag gå in och ändra det. (:
Back to top Go down
shammymastah

shammymastah


Posts : 21
Join date : 2009-02-14
Location : Skellefteå, Västerbotten

Eatmyspells: Healing priest. (: *ACCEPTERAD* Empty
PostSubject: Re: Eatmyspells: Healing priest. (: *ACCEPTERAD*   Eatmyspells: Healing priest. (: *ACCEPTERAD* Icon_minitimeSun Sep 06, 2009 7:09 pm

Ser bra ut men det skulle inte skada med lite mer information om din raidexperience

Besked kommer inom kort!
Back to top Go down
https://igottago.forummotion.com
Necroslave

Necroslave


Posts : 19
Join date : 2009-02-15
Location : Eskilstuna, Södermanland

Eatmyspells: Healing priest. (: *ACCEPTERAD* Empty
PostSubject: Re: Eatmyspells: Healing priest. (: *ACCEPTERAD*   Eatmyspells: Healing priest. (: *ACCEPTERAD* Icon_minitimeSun Sep 06, 2009 9:19 pm

Accepterad.
MEN, du måste fixa 2 conq åtminstånne, bara att pumpa hc's.
Välkommen till IGG.
Back to top Go down
http://frystblirwhitedmgad.nu
Kakinho

Kakinho


Posts : 8
Join date : 2009-02-15
Age : 34
Location : Stockholm

Eatmyspells: Healing priest. (: *ACCEPTERAD* Empty
PostSubject: Re: Eatmyspells: Healing priest. (: *ACCEPTERAD*   Eatmyspells: Healing priest. (: *ACCEPTERAD* Icon_minitimeMon Sep 07, 2009 4:15 pm

Ännu en person från plaststaden o;
Känns som alla lirar wow där fan!
Back to top Go down
Eatmyspells




Posts : 2
Join date : 2009-03-29
Age : 31
Location : Borås

Eatmyspells: Healing priest. (: *ACCEPTERAD* Empty
PostSubject: Re: Eatmyspells: Healing priest. (: *ACCEPTERAD*   Eatmyspells: Healing priest. (: *ACCEPTERAD* Icon_minitimeTue Sep 08, 2009 5:27 pm

Kakinho wrote:
Ännu en person från plaststaden o;
Känns som alla lirar wow där fan!

Menar du Borås? ;D
Back to top Go down
Kakinho

Kakinho


Posts : 8
Join date : 2009-02-15
Age : 34
Location : Stockholm

Eatmyspells: Healing priest. (: *ACCEPTERAD* Empty
PostSubject: Re: Eatmyspells: Healing priest. (: *ACCEPTERAD*   Eatmyspells: Healing priest. (: *ACCEPTERAD* Icon_minitimeTue Sep 08, 2009 11:33 pm

Exakt! Borås staden av plast!
Back to top Go down
Sponsored content





Eatmyspells: Healing priest. (: *ACCEPTERAD* Empty
PostSubject: Re: Eatmyspells: Healing priest. (: *ACCEPTERAD*   Eatmyspells: Healing priest. (: *ACCEPTERAD* Icon_minitime

Back to top Go down
 
Eatmyspells: Healing priest. (: *ACCEPTERAD*
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Keftzork Shadow Priest *Accepterad*
» Mage!;D Tega *Accepterad*
» Application: Hilgert warlock *Accepterad*

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
I GOTTA GO :: IGG :: Rekrytering-
Jump to: